11 Kasım 2008 Salı

Dövmeli Tulum ister misiniz?



Dainese'nin bu yıl tanıttığı bir konsept var. deri kıyafetlerin üstüne dövme yapıyorlar. Barkın her ne kadar ta İtalya'ya kadar gittiyse de de uçakta çifte rezervasyon olayına girince yetişememişti. Neyse Dainese farklı olacağım diye baya kasmış. Kanguru derisi bir alt zeminin üstüne Lorica (Sidi botlarda falan kullanılan yapay deri) kaplama atıyorlar. Lorica'yı dövme paternine göre oyduktan sonra tabi. Dövmeleri Avusturalya'lı Luca Ionesco diye bir abi hazırlamış. Geleneksel Maori ve Japon dövmeleri işlenmiş derilere. Ancak sınırlı sayıda eşi olmayan dövmeli deri kıyafeti de piayasaya sunacaklarmış. Bu iyi güzel ama asıl numara kişiye özel yapılabilse o zaman olacaktı. Hani ben dövmeciye gidince şöyle bir dövme istiyorum diyebiliyorsam, tulumuma da şu figürden işleyin diyebilmem lazımdı. Bakalım belki onu da yaparlar.



Peki dövmeli tulum, mont falan alır mıyım? Siteye baktım işte bu şahane olmuş diyeceğim bir mal göremedim. Fiyatları da skuter fiyatı gibi olacağından ben biraz daha düz siyah deri montumla yaşayabilirim .

1 yorum:

hornethido dedi ki...

model herifin kıçı yok :)
the man without an ass...